Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Wilczęta
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1062) w Urzędzie Gminy Wilczęta wyznaczony został Koordynator ds. dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Wilczęta i gminne jednostki organziacyjne,
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Wilczęta i gminne jednostki organizacyjne,
monitorowanie działalności Urzędu Gminy Wilczęta i gminych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.